Retur og Refusjon

Velkommen til VoldenTollefsen! Vi ønsker å sikre at du har den beste kjøpsopplevelsen hos oss, og vi forstår at det av og til kan oppstå behov for å returnere et produkt eller be om refusjon. Vi forplikter oss til å følge retningslinjene for refusjon og retur i henhold til norsk forbrukerlovgivning.

Retur

VoldenTollefsen aksepterer retur og refusjon for produkter som er kjøpt i vår fysiske butikk og nettbutikk. For å kvalifisere for retur og refusjon, må produktet være i samme tilstand som da det ble kjøpt, med original emballasje og tilbehør.

Angrerett

Du har en angrefrist på 14 dager etter at du har mottatt varen fra VoldenTollefsen. Dette gir deg rett til å angre på kjøpet uten å måtte oppgi noen grunn.

For å benytte deg av angreretten, må du gi oss skriftlig melding om at du ønsker å angre innenfor angrefristen. Dette kan du gjøre ved å sende oss en e-post eller et brev.

Du må returnere varen til oss innen 14 dager etter at du har varslet om angre. Vi vil refundere hele kjøpesummen innen 14 dager etter at vi har mottatt varen i retur.

Normalt vil vi benytte samme betalingsmetode som du brukte ved kjøpet, med mindre annet er avtalt (kontant utbetaling er ikke mulig).

Vær oppmerksom på at det er visse unntak fra angreretten, for eksempel for spesiallagde varer. Vi vil tydelig informere deg om eventuelle unntak i våre salgsbetingelser.

Merk at når du handler i vår fysiske butikk, gjelder butikkens egne retningslinjer for retur og bytte. Angreretten gjelder normalt kun for netthandel. Vår nettbutikk tilbyr en praktisk «klikk og hent» løsning, men selve kjøpet gjennomføres i vår fysiske butikk

Reklamasjon​

Hvis varen er defekt eller ikke samsvarer med det som ble avtalt, har du rett til å reklamere. Dette må normalt gjøres innen rimelig tid etter at feilen ble oppdaget.

Ved reklamasjon har du rett til å kreve reparasjon, erstatning eller prisavslag, avhengig av alvorlighetsgraden av feilen.

Garanti

Våre produkter er også dekket av garantier i henhold til produsentens retningslinjer. Hvis du opplever problemer med et produkt som er dekket av garantien, merk at garantiperioden varierer avhengig av produktet og produsenten. Ta kontakt med vår kundeservice for assistanse.

Kontaktinformasjon

Skroll til toppen